Produktiv söndag

 Denna söndagen började verkligen inte på bästa sätt. När jag vaknade har jag så sinnesjuk huvudvärk
så att jag knappt kunde röra mig. Varför vet jag inte. Jag lyckades dock ta mig upp ur sängen för att svepa ett stort glas vatten och en Alvedon.
Nu börjar det dock kännas lite bättre. Gissar på att det är en del spänningar från trapzen som ställer till det.

Trots huvudvärken känns det som om man redan har hunnit med en hel del idag. Jag och tjejen fick ett ryck och började röja upp i lägenheten: Frostar av frysen (det var välbehövligt, man fick inte ut isfacken längre...), skrubbat hela vasken. Den är så bland att man kan spegla sig i den. Jag har dessutom hunnit med att levla till level 63 på Modern Warfare 2. Inte illa!

Alldeles strax bär det iväg mot gymmet för att köra ett rejält bröst och tricepspass. Ska bli riktigt skönt.

// Calle

4 kommentarer:

Daniel sa...

nej nu måsta jag spela MW2 bara för det.har inte spelat på några veckor nu o du har kommit ifatt mig. inte bra alls mannen.

Calle sa...

Danne: If you snooze, you loose ;)

Daniel sa...

level 64 nu :D

Calle sa...

Daniel: Det spelar ingen roll. När jag går lös med min Barret .50 med Thermalsight så är du körd... ;)