Lazy weekend off

Även idag känner jag mig inte alls tillräckligt kry för att träna. Tråkigt, men sant. Istället får man hålla sig hemma och inte göra någonting alls, vilket kan vara skönt en dag eller två, men när man inte har tränat på ett tag börjar det krypa i kroppen.

Annars är väl det mesta under kontroll. Nästa vecka är ju den första hela arbetsveckan på ett tag och jag misstänker att det kommer att börja ta fart även på reklammarknaden då.
Min personlighet gör att jag hellre har lite för mycket än för lite att göra. Jag trivs inte alls när jag bara sitter och rullar tummarna s.a.s. Även om detta är extremt sällsynt i min värld ;)




Det är säkert många av er som redan idag handlar saker via eBay. Om sanningen skall fram så är jag lite av en novis på just detta (det är ju iofs inte rocket science...), men börjar få upp ögonen för vilka kap man faktiskt kan göra om man lägger lite tid på att just leta.
Igår gick jag med i en budgivning på en mc-del till riktigt bra pris, cirka 70% billigare mot i Sverige. Allt var frid och fröjd då allt pekade på att jag skulle vinna budgivningen, men precis när den höll på att avslutas såg jag att det stod: Delievery: United Kingdom. De skickade alltså inte till Sverige...
Tror Ni att jag blev på bra humör? Inte direkt. Förstår inte varför vissa företag inte vågar skicka saker utanför landets gränser? Jag menar, onlinebetalningarna är såpass säkra idag så det finns egentligen inget att oroa sig för.

Idag finns det egentligen inga planer alls, bara att ta det lugnt och försöka bli frisk igen. Förmodligen blir det lite Modern Warfare 2 i vanlig ordning... :)

// Calle

Ps. Jag har håller på att skriva ett större inlägg om ekologisk mat och hälsa samt hur matindustrin fungerar. Har Ni inputs eller idéer är Ni välkomna att lämna dem!

Inga kommentarer: