Ibland vill man verkligen inte...

...Men man gör det ändå!

Var verkligen inte upplagd för någon cardio idag, men som jag brukar säga:

"There is nothing to it, but to do it"

Efter en dag med massor av mat vägde jag idag nästan 83 kg, och hade riktigt bra tryck i kroppen.
Hur som helst fick jag till ett helt ok pass. Vi har även investerat i en golvfläkt som ger välbehövlig svalka genom passet. Resultatet blev följande:

Tid: 40 min
Maxpuls: 173 slag pr/minut
Medelpuls: 135 slag pr/minut
Kcal: 430

Jag känner verkligen att flåset börjar förbättras rejält. Snart dags att göra ett nytt VO2-test!

Nu är det dags för mat, och på menyn står Moussaka (en av mina favoriter) och minimjölk.
Senare ikväll blir det 50 gram Mr. Big Muscle Protein tillsammans med omega tre i vanlig ordning.

Kvällens mat, moussaka!

Nu är det soffan som gäller resten av kvällen, men vi hörs imorgon!

Kör så det ryker!

Mvh Calle

1 kommentar:

Lina Sirén sa...

Du har blivit nominerad älskling ;o)
Pöss!