I´m back!


Dagens frukost!

Nu är det ett par dagar sedan jag uppdaterade min blogg, och den primära anledningen till detta är att jag har varit i Stockholm på tjänsteresa under ett par intensiva dagar. Jag kom hem igår och var helt slut! Bättre blev inte saken av det faktum att jag var ganska bakfull... Det är med handen på hjärtat ganska sällan jag dricker, men är det kick off så är det!

Vi började morgonen med att åka på frukostbuffé. Detta var riktigt härligt och det fanns massor att välja på! Både jag och tjejen åt massor för att kunna köra hårt på gymmet senare på dagen.

Efter den väl tilltagna frukosten hade återfått min normala styrka och körde ett välbehövligt pass bestående av axlar och biceps. Det blev ett helt OK pass, och jag körde högreps på både axlarna och biceps. Skönt att få riktig genomblödning och pump!

Normalt sett brukar jag inte få till lyckade pass på morgonen eller tidigt på dagen, utan föredrar att träna på kvällen när man har hunnit äta ordentligt under dagen.

Imorgon är det dags för cardio igen (längtar, faktiskt)!

Kör hårt med er!

Mvh Calle

Inga kommentarer: