Kort update på gårdagen



Otroligt snygg bild på mig och brorsan innan Decembercupen 2005.

Igår var det styrketräning som stod på schemat. Körde bröst och triceps. Eftersom jag hade mycket saker i huvudet hade jag svårt att fokusera och resultatet blev ganska medelmåttigt. Men det är inget att hänga upp sig på, utan det är bara att köra på!

Jag sitter nu på Arlanda med min laptop inför en kickoff med jobbet. Diverse diskussioner om avtal, intäkter, utgifter osv. är nog att vänta med en avslutande middag med mingel någonstans i Stockholm city.

Återkommer under morgondagen med nya friska tag!

Kör hårt!

Mvh Calle

3 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Miss you baby!
Kändes så tomt där hemma när du inte var där när jag vaknade :( Längtar till imorrn!
Love you!
Puss puss

Anonym sa...

Schysst min du har på bilden Calle!
:)

Calle sa...

Svärd: Haha, jo... Bilden är tagen vid kl. 06 på morgonen kan jag säga till mitt försvar...