Benpass Light

Igår var det ben som stod på schemat, och ska jag vara riktigt ärlig så var jag inte speciellt upplagd för det. Jag körde ett ganska basic pass bestående av benpress, benspark, raka marklyft och lårcurls. Passet gick riktigt snabbt, cirka 45 min, och idag börjar träningsvärken smyga sig på...

Ikväll är planen att jag ska köra spinning, och jag ser fram emot detta. Det är mycket på jobbet nu, så det är skönt att "ventilera" lite när man kommer hem.

Imorgon kommer jag att ha en heldag i Göteborg som innefattar fyra viktiga besök hos kunder och mediebyråer, så vi får se hur pigg jag är på att träna efter detta.

Ha en bra dag, vi hörs!

Mvh Calle

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Ha det så trevligt i göteborg.
benen är lite lustiga att träna tycker jag, när man inte är på humör för det så kan det verkligen gå grymt bra, och ibland tvärtom. Finns nog inget man (läs jag iaf) är så ojämn i.
Mvh E

Calle sa...

Esios: Ursäkta det sena svaret, har haft sjukt mycket annat runt omkring mig den senaste tiden. Men det som inte dödar härdar ju sägs det :)

Är verkligen beredd på att hålla med om detta. Är man inte hundra procent laddad inför/under ett benpass blir det helt enkelt inte samma sak!

Ha det gött / Calle