Styrketräning idag...

...men ingen cardio igår. Kvällen blev inte riktigt som planerat eftersom min bättre hälft hade full rulle med sin packning inför sin resa till Rom, och behövde smakråd samt backup med detta. Men sånt är livet ibland, inget att hänga läpp för.

Idag tränade jag i Höganäs på mitt gamla gym (sporthallen) men en av mina absolut bästa vänner.
Jag körde bröst och triceps och passet gick kanon. Fick riktig pump i mina triceps!

Efter passet körde vi iväg till den lokala pizzerian där jag körde på min personliga favorit:Grannen.
En perfekt symbios av kebabkött, skinka, lök och bearnaisesås!
Eftersom jag är "offseason" unnar jag mig sådant jag vill ha med jämna mellanrum. Det är faktiskt möjligt att uppnå de resultat man vill även med små snedsteg i ens annars ganska inrutade måltidsupplägg.

Imorgon finns det dock inga ursäker, imorgon blir det spinning!

Ha en trevlig kväll!

Mvh Calle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag spår mycket metal gear solid och nötfärsburagre för dig denna veckan =). hoppas du haft en trevlig helg

Calle sa...

Anonym: Det låter som ett riktigt framgångsrecept :) Hehe
Jo en del av den varan lär det väl bli! Men jag skall dock inte förslappa mig helt, utan köra på i vanlig ordning. Nästa år har jag tänkt att tävla, och då skall jag vara riktigt förbättrad och komplett!

Ha en trevlig kväll!

Mvh Calle