I did it!

Precis som jag trodde blev dagens cardiopass riktigt jobbigt. Benen var rejält möra efter gårdagens benpass och det tog åtminstone 10 minuter innan värken släppte och jag kunde börja trycka på och öka motståndet. Kvittot på passet blev trots allt helt OK!

Tid: 40 minuter
Maxpuls: 181 slag pr/minut
Medelpuls: 146 slag pr/minut
Kcal: 491

Imorgon är det axlar och mage som gäller. Axlarna är verkligen en av mina personliga favoriter, så jag är inställd på ett riktigt höjdarpass!

Bjuder här på en liten dagsformsbild (trots att formen inte är så bra...)!
Min morgonvikt var idag 83,6 kg, vilket jag personligen tycker är lite mycket på min längd (175 cm), man kan ju alltid hoppas att det mesta man har lagt på sig är muskler...

Nu är det dags för mat, så vi hörs imorgon!

Kör hårt!

Mvh Calle

6 kommentarer:

Anonym sa...

tycker off formen ser väldigt bra ut calle, hur ställer du dig till måltidsfrekvens i dessa dagar då PF blivit väldigt poppis?

mvh Markus

Calle sa...

Markus: Tack!
Jag kör INTE på PF. Jag är av den personliga åsikten att det är bättre att tillföra energi jämnt fördelat över dagen, förutom efter träningen där man bör äta mer. Trivs man med att hålla en normal/hög måltidsfrekvens så bör man inte ändra på detta heller. Enda anledningen jag ser till att äta enligt PF är om man har svårt rent tidsmässigt att hinna äta.

Mvh Calle

Anonym sa...

Gutt att se att bra mat och träningsflit lönar sig! Bra jobbat mannen!

Har börjat tränar dottern nu för framtida scenframträdande.
Kolla in posen
http://2.bp.blogspot.com/_8ORGqV9wK8k/SL7Y41OeSUI/AAAAAAAAAY0/wQmhlkCZTEo/s1600-h/image-upload-18-714941.jpg

Calle sa...

Svärd: Tackar tackar. Tja, det ser väl ganska vettigt ut...

Riktigt cool pose :) Går allt bra med den lille?

Anonym sa...

Fan, du håller en helt ok form tycker jag trots att du äter hamburgare :P

Roligt att följa dina framsteg.

Calle sa...

Andy: Tack tack. Måste dock understryka att burgarna inte är speciellt onyttiga med tanke på innehåll och tillagningsteknik :)

Framsteg och framsteg, jag går upp i vikt men det tar lång tid som du vet.

Ha det gött / Calle