Update Deluxe

Denna gången blir det en rejäl update med totalt tre pass att redovisa.

I går körde jag axlar och mage och fick till ett riktigt bra pass! Älskar att köra axlar, och när man får riktig pump ser det faktiskt helt ok ut, nästan freakigt :D
Upplägget detta pass var det normala. En lätt uppvärmningsövning, en tung basövning samt sidolyft till failure. Anledningen till varför jag inte ändrar så mycket på detta upplägg är helt enkelt: If in ain't broke, don't fix it.

Idag har jag hunnit med både morgonpromenad, rygg och baksida axlar. Normalt kör jag aldrig styrka två dagar i rad, eftersom det verkar vara ett tillförlitligt recept på att dra på sig förkylningar och dyligt. Åtminstone när det gäller mig.
Jag misstänker att anledningen til detta är att jag kör slut på mig till den milda grad att min kropp behöver minst en dags vila mellan passen för att kunna återhämta sig någorlunda.

Imorgon är mitt mål att köra spinning, och det ska bli riktigt kul eftersom jag har missat ett par pass den senaste tiden.

Vi hörs imorgon!

Mvh Calle

Inga kommentarer: