Hektisk dag

Idag har jag riktigt mycket att göra på jobbet. Visst är det kul, men det märks att det har varit fullt ös när man väl kommer hem och slappnar av.

Idag nöjde jag mig med en ganska lugn promenad, mest för att få lite luft utan någon direkt målsättning att bränna fett eller dylikt. Riktigt skönt och avslappnade!
När jag kom hem gick jag igenom mailen och besvarade lite kunder innan jag slocknade totalt i soffan.

Snart dags för ett litet mellanmål! Ska köra en riktig klassiker som omväxligt: Lättkesella med funlight jordgubb! Man har hunnit äta ex antal av dessa genom åren...

Imorgon är det benen som skall bestraffas för sin vekhet igen, och en genomförlig update på detta utlovas. So, stay tuned!

Trevlig kväll på er!

Mvh Calle

2 kommentarer:

Jörgen sa...

Om jag trodde det såg illa ut på gymmet igår så va det inget emot idag. Ska nästan fundera på att sticka ner o kolla hur det ser ut utifrån vid de fria vikterna när det kommer folk. kommer se ut som apor i en bur.... såvida de inte hinner måla klart tills ikväll iofs. Stick dit i tid =).
har faktiskt tappat 1,4 kg i vikt sedans i fredags =)! =)

Calle sa...

Jörgen: Gött att höra att resultaten kommer! Jag ska inte grattulera dig, för det är "all you" som står bakom dem. Det finns bara hårt slit och dedikation om man kan förvänta sig verkliga förändringar.

Kanske lika bra att hålla sig borta ett tag :) Som det ser ut nu kommer det inte bli någon träning imorgon, torsdag, heller eftersom vi ska fira av en kollega som slutar hos oss.

Ha en trevlig kväll!

/ Calle