Morgonpromenad macht spass!

Idag fick det bli en morgonpromenad tillsammans med tjejen istället för spinning.

Eftersom jag inte känner mig riktigt hundra är det ingen höjdare att träna under allt för hög puls/intensitet. Med kvittot i handen ser jag att det var helt rätt beslut då jag kan se en tydlig förhöjning av pulsen, trots en ganska lågintensiv verksamhet.

And the results are:

Tid: 1 timma och 28 minuter
Maxpuls: 168 slag pr/minut (sprang ikapp Lina efter att naturen hade kallat)
Medelpuls: 119 slag pr/minut
Kcal: 750

Snart ska vi iväg till stan och kika runt lite, men först lite mat. Får bli en Kesella med Fun Light idag tror jag :)

Ha en trevlig helg med er, vi hörs imorgon!

Mvh Calle "Clean Machine" Sirén

2 kommentarer:

Johanna Trulsson sa...

Kesella och funlight?
Hur funkart det? :)
/Johanna

Calle sa...

Man blandar det, helt enkelt :)Blir som en tjock yoghurt!

Mvh Calle