3 kilo över en natt

Nu har jag börjat att manipulera vätskan i kroppen för att förhoppningsvis se lite tightare ut tills på lördag/söndag då jag dels har min individuella plåtning samt parbilden med Lina.

Detta innebär att jag nu saltar maten extra mycket samt dricker stora mängder vatten för få kroppen att driva ut vätskan som sitter under huden. Till en början så kommer vätskeansamlingen att öka under de första dagarna innan man börjar strypa vätskan. Har man gjort sin hemläxa rätt kommer slutresultatet att bli en torrare och tightare look. Vill inte gå in på det exakta upplägget av olika anledningar.

De första dagarna är aldrig roliga eftersom man i princip spolierar resultaten man fått under loppet av några dagar, vilket är normalt, så det gäller att hålla huvudet kallt och inte hitta på några dumheter i ren desperation. Nu kan Ni inte räkna med några bilder ;) Kanske på fredag.

Ikväll är det styrketräning som gäller. Återkommer då!

// Calle

2 kommentarer:

nyfiken sa...

Av vilka anledningar vill du inte gå in på det exakta upplägget?

Calle sa...

Nyfiken: Jag visste att frågan skulle dyka upp, och den är befogad.
Svaret är dock ganska enkelt. Det är pga två saker:
1. Jag vill inte att folk ska laborera med detta utan att ha koll på vad de gör.
2. Upplägget är framtaget av en person som inte vill att det skall spridas.

// Calle