Helgens strapatser

Denna helgen ska jag och Lina till Vänersborg för att träffa min del av familjen. Det är en ganska lång körning dit (runt 40 mil), men det ska ändå bli otroligt skönt att komma hem. Jag tror många av er känner igen känslan. Trots att man är vuxen så är det så skönt och avkopplande att komma hem, dock i lagom doser ;)

Just nu sitter jag på Kenneths däck och väntar på att min hjulinställning skall bli klar. Jag har ingen som helst relation till dem mer än att jag är kund, men jag måste säga att jag är otroligt imponerad av deras service och proffsiga bemötande.

Igår blev det dessvärre ingen träning eftersom jag började känna mig krasslig (igen). Mot eftermiddagen på jobbet var min fasta övertygelse att jag hade åkt på influensan eller liknande, men väl hemma hade jag ingen feber. Skönt.

Idag kommer jag inte kunna lägga till mer träning än mig morgonpromenad med tanke på körningen ikväll. Dock planerar jag att styrketräna någon gång under helgen på Motionspalatset
i Vänersborg.

Ps. Morgonvikt idag: 73.2 kg.

Vi hörs senare!

// Calle

Inga kommentarer: