Gårdagens tema: Vaskulärt och hårt

Eftersom jag var helt otroligt slut igår kväll så tar jag min update nu istället.

Som vanligt när jag kom hem från jobbet så åt jag mitt andra mål för dagen. Börjar få riktigt bra rutin på detta nu och det fungerar utmärkt.

Väl på gymmet började jag med att sola en stund. Ganska skönt att få upp värmen ordentligt innan man börjar lasta på vikter. Lite paradoxalt är dock att jag har ökat min solarietid med uppskattningsvis 200% efter den alarmerande rapporten om att exponering av solarieljus är lika cancerframkallande som cigaretter... Får skärpa mig på den fronten tror jag.

 Gårdagen till ära var det i alla fall dags för rygg och axlar. Mina bästa muskelgrupper styrkemässigt såsom muskulärt. Passet gick riktigt bra och jag fick bra pump. Vaskulärt och hårt var orden för dagen.
Jag har börjat köra små doser av Rage (15 gram blandat med Amino Rush) under passets gång igen. Vågar dock inte ösa på med full dos ännu med tanke på min blodtrycksproblematik (hypertoni).



I kväll blir det ingen styrka utan bara lite cardio och vila.
Har jag riktigt tur ligger Modern Warfare 2 i  brevlådan när jag kommer hem, då är helgen räddad.  Sen är det ju dessutom Decembercupen i morgon!

Tänkte att jag ska lägga upp ett par nya dagsformsbilder just i morgon för att visa hur formen ser ut vid samma tidpunkt som mitt ursprungliga mål, just Decembercupen.
Kommer dock inte ha samma fyllnad i musklerna och vara lika torr som vid tävling, men formmässigt kommer Ni dock att kunna få en indikation.


// Calle

Inga kommentarer: