Modererade kommentarer tills vidare

Det finns en grupp med som är ständigt återkommande med en massa rappakalja i form av imbecilla kommentarer i min blogg. Behöver jag ens nämna att de alltid är anonyma? Era fega kräk.

Varför en vuxen människa tar sig tid att skriva en massa dravel utan någon sorts verklighetsförankring överstiger mitt förstånd. Oavsett anledning blir jag dessvärre tvungen att moderera kommentarerna på min blogg från och med nu.

Jag uppmanar er som brukar skriva relevanta kommentarer att fortsätter med detta och att Ni har överseende med mitt beslut. Era kommentarer betyder mycket, oavsett om det gäller konstruktiv kritik, frågor eller bara ett avtryck.


// Calle

Ps. Ni som tycker att jag är så himla värdelös och som anser att jag ska börja börja bowla istället för att tävla i kroppsbyggning osv får mer än gärna ta detta med mig på DC eller FF.

Edit: Jag editerade inlägget efter uppmaning av en läsare, med all rätt. Var inte min avsikt att trycka ner någon speciell yrkesgrupp. Alls. F.ö. har jag eftergymnasial utbildning i marknadsföring, företagsekonomi och försäljning...

3 kommentarer:

Sefo sa...

Klokt beslut! Alltid så jäkla trist med dessa anonyma som roar sig med att hacka på andra!

Tycker för övrigt att din fysik ser riktigt bra ut! =)
Tackar för en bra blogg!

Kalsongmannen sa...

Synd det där med kommentarerna, antingen är folk korkade eller helt enkelt bara avundsjuka.

Tycker det är helt rätt med kommentargranskning, alla har rätt till sin åsikt men är den inte konstruktiv på något sätt så ska den inte publiceras.

Calle sa...

Strävararen: Tack ska du ha, roligt att höra! Jag förstår inte alls hur dessa personers tankegång fungerar.

Kommentarer som dessa får mig att vilja fortsätta att blogga. Tack!

Kalsongmannen: Man kan ju hoppas att det är så. Det hade varit mycket tillfredsställande ;)
Håller med dig gällande modereringen.

Inte långt kvar för dig nu, så jag önskar dig ett stort lycka till!
Kör hårt in i det sista!

// Calle