Dagsformen



Inte alls nöjd för tillfället.

Kvällsvikt: 72.3 kg. Totalt trycklös pga jag går ovanligt lågt på energi.

Anledningen till detta är enkel: Jag har varit osedvanligt sent ute med dieten. Detta har resulterat i att jag har varit tvungen att gå ganska lågt på energi den senaste månaden.
Att gå så lågt på energi som jag gör nu utan att köra PF känns mer eller mindre omöjligt i min värld. Anledningen till detta är att jag inte hade kunnat äta mig mätt någon gång under dagen med ett traditionellt upplägg.

// Calle

12 kommentarer:

Andreaz sa...

Ser ut som om det har hänt lite sen sist! Bra jobbat.

Calle sa...

Andreaz: Kul att du tycker det. Personligen tycker jag att det ser ut som skit. Slät och trycklös...

// Calle

Andreaz sa...

Nej det är inte du som tycker det. Det är din diethjärna bara.

Skit i den.

Titta på bilderna när du startade dieten mot nu.

Kalsongmannen sa...

Håller med Andreaz, visst händer det grejer. Nedre rygg börjar allt ta sig tycker jag.

Calle sa...

Andreaz: Haha! Ja, den där känner man inte igen förens efteråt...

Kalsongmannen: Tack ska du ha. Jag gör mitt yttersta! Lycka till på Decembercupen nu! Jag håller på dig :)

Anonym sa...

varför hr du så mkt emot doping? jag menar inte det är ok med doping, men varför propagerar du så mkt emot o gör narr av folk som brukar det o gör dig rolig över dem?

det känns ibland som du är bitter för dina jämförelsevis uteblivna resultat.

och om du ska tävla i en kroppssport så får du ju acceptera en oskriven spelregel i dagens tävlingar, o det e just doping. det gäller i princip alla sporter.

annars får man lägga ner sitt tävlande eller bara tävla mot sig själv, o isf hålla sina åsikter för sig själv.

just my 50cent

mvh fredrik ahl

Calle sa...

Fredrik Ahl: Jag är inte emot personerna som dopar sig per say, och inte heller det faktum att det kan vara farligt om man inte gör det under kontrollerade former.

Det jag är emot med doping är att man inte tillåter rena personer att tävla på lika villkor, och detta gäller alla sporter.

Att jag på något sätt skulle försöka bortförklara mina egna "dåliga resultat" är skrattretande.
Jag är, med mina förutsättningar, väldigt nöjd med mina resultat, och det finns säkerligen de som håller med mig.

Trevligt att du inte var anonym, det uppskattas.

// Calle

Anonym sa...

Går framåt men känns som underkroppen släpar en hel del jämfört med överkroppen

Calle sa...

Anonym: Ja visst är det så. Kommer lägga extra mycket krut på benen samt armarna när jag börjar bygga igen.

// Calle

Calle sa...

Fredrik Ahl: F.ö. kan jag inte dra mig till minnes att jag har gjort narr av folk som missbrukar steroider?

Har jag gjort det, eller om det har upplevts så, ber jag om ursäkt för detta.

// Calle

Ted sa...

Hej.

Kolla gärna in min nya blogg/hemsida på http://tedahlenius.com, den är fortfarande under konstruktion då jag började med den igår, men har redan dragit igång med bloggandet där nu.

mvh, Ted

Calle sa...

Ted: Massinvites FTW? Har nog aldrig fått ett mer opersonligt inlägg... ;)

// Calle