Farbror Calle, och ett förtydligande

Igår kväll hände det, jag blev farbror! :) Den lille killen kom till världen i Göteborg kl. 22.19. Ett stort grattis till min bror Tobbe och världens bästa Lisa.
Ska bli oerhört roligt med ett litet nyförvärv i släkten!

Och i egenskap av en sann farbror ska jag lära honom allt jag kan... :)


Angående mitt beslut att inte tävla på Decembercupen måste jag bara förtydliga att jag kommer att fortsätta min diet fram till Fitnessfestivalen och plåtningen för Muscles for charity. Jag har kommit alldeles för långt för att avbryta nu.
Efter detta kommer jag att lägga allt fokus på muskeluppbyggnad för att satsa vidare mot CBB. Jag kommer fortsätta att köra enligt Periodisk fasta och det skall bli otroligt intressant, förhoppningsvis både för er och för mig själv.

// Calle

Inga kommentarer: