Sprucken planering

Det har varit en riktigt kass dag på jobbet idag av flera anledningar. Det händer ganska mycket i hela vår organisation nu, vilket givetvis är spännande, men det märks att folk sitter som på nålar innan alla vet hur det kommer att se ut framöver.

Direkt efter jobbet var det raka vägen hem för ännu ett möte gällande progressreport för mitt och mina kollegors sidoprojekt (inte Newsflash). Dock var det dålig uppslutning eftersom en av personerna var sjukt, och den fjärde hade missat att planera in det.
Fick dock en trevlig pratstund med min kompis Stefan som är en av mina kollegor i projektet.

Jag i en typisk arbetsutstyrsel.

Min plan idag var att styrketräna efter mötet, men eftersom jag även lyckades att missa ett mål pga den katastrofala dagen i sin helhet, beslöt jag mig för att endast gå en runda senare på kvällen istället.

I morgon är det dock styrketräning och nya tag som gäller. Så är det ju i livet, det är långt ifrån alltid allting klaffar. Men det är bara att bita ihop, och ladda om.

Vi hörs i morgon

// Calle

Ps. Kvällsvikt: 73,8 kg.

2 kommentarer:

Andreaz sa...

Din dag var som min alltså. Men fan, med din kvällsvikten måste du vara eätt nära 72 på morgonen! Grym!

Calle sa...

De där dagarna kommer ju då och då. Det viktiga är att inte stressa upp sig i onödan bara. Det är ju för böfvelen katabolt! :)

Det skilljer tyvärr inte så mycket mellan min kvälls och morgonvikt längre. Kan ha med mitt oerhört vällfyllda (ironi) glykonlager att göra... Haha!

// Calle